Fredag

Ja idag är det fredag, jag och barnen har softat i soffan hela dagen, eller ja dom sov i sin säng en liten stund på dagen. Vi har kollat på gossip girl, jag har kollat :)
Barnen kollar inte på tv, ska skriva ett inlägg om vad jag tycker om barn och tv sen.
 
När Jocke kom hem från jobbet åkte vi och handlade, va nog inte det bästa för min sjuka kropp, blev helt yr i huvudet. Men fick min godispåse i alla fall :D
Nu håller han på med maten och jag myser med barnen i soffan. Snart äta, sen ska barnen matas och nattas och sen blir det fredagsmys med godis i soffan.
 
Vill ju vara frisk imorn, men det ser mörkt ut på den fronten. Kanske är piggare i alla fall. Vi är nämligen barnlediga imorgon och hela natten. Våra planer som vi hade ändrades men barnens farmor ville vara barnvakt så då får hon gärna vara det. Får se om i hittar på nåt eller om vi bara njuter av tystheten hemma och sover en hel natt. Kommer nog sakna barnen men samtidigt blir det skönt med en ostörd natt.
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni kan ju inte låta barnen ha barnvakt över natten i sådan tidig ålder!! Man brukar säga, 1 månad - 1 timme, 2 månader - 2 timmar etc. Det blir ett brott för barnen i tilliten till föräldrarna osv. Läs på.

2014-08-30 @ 11:50:12
Postat av: Anonym

http://mammasidan.se/baby/varaktiga-konsekvenser-naer-mamma-aer-borta-foer-laenge

2014-08-30 @ 11:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0