Kompisar

Idag hade barnen en kompis här, jag också :D
Madde oh Timmy kom över en sväng och snackade lite skit ock så fotade jag barnen. De va väl typ den enda ansträngningen jag orkade med idag, det där med promenad och skit det blir nog inge. Helt slut i kroppen!
 
Barnen har ju inte riktigt fattat det här med andra bebisar än :P Eller Timmy tror jag har börjat förstå lite han tittade väldigt mycket på Lukas så han va nog lite intresserad. Så kul att Timmy bara är typ 12 timmar äldre, fast 5 veckor äldre i själva tillverkningen haha. Han har hela tiden varit mycket större än mina små pojkar men dom börjar komma ifatt nu :D Kul att dom har en kompis att leka med sen när dom blir äldre, sen har ju Timmy en bror som är 3 år och galet söt, så där har dom en äldre vän som kan vara förebild, tur dom inte tar efter honom nu bara haha. Han är lite trotsig, men det blir nog lätt så när man är 3 år och får en lillebror, då ska allt testas :)
 
 
Inte lätt att fota tre 3-månadersbebisar haha.
 

Tre glada barn :D Timmy, Lukas och Loke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0