Bloggutveckling

Det är ju kul och blogga och vad jag vet uppskattar ni läsare min blogg, några av er i alla fall. Har då inte fått nå klagomål på själva bloggandet så tänkte försöka utveckla och blogga ännu mer och ännu bättre ;)
 
Ska fota barnen nån dag och göra en nu bloggdesign och fixa och greja, göra lite kategorier så det är lättare att hitta inlägg också.
 
Men så tänkte jag försöka göra nåt återkommande, typ Kärve tycker eller nåt liknande och ha lite frågestunder ibland. Så tänkte jag höra om ni har nå önskemål om vad jag ska skriva om eller om ni har nån speciell kategori ni vill att jag ska ha med :)
 
Kärve tycker kommer bli en kategori där jag skriver mina åsikter om olika saker, jag tycker ju en hel del och jag står för det jag tycker. Jag har själv en del saker jag vill ta upp men sen få ni jättegärna komma med egna ideer om saker jag ska tycka till om.
 
Måste skärpa till mig med mobilbloggandet också, haha. Problemet är att det finns två knappar, en där det står lägg till bild och en där det står publicera och ja ni förstår väl vart jag råkar trycka ofta?
Det är inte så lätt och inte kan man backa heller och man kan inte ändra inläggen från mobilen så ja jag ska försöka bättre mig men ni får stå ut med en del "misstag", en trött och upptagen mammahjärna funkar inte alltid till 100%.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0