Ullared

Snart ska jag till Ullared, eller ja Gekås heter ju affären egentligen :)
Det blir jag, Vicky, Carro och kanske nån mer och så barnen såklart :D
 
Sist vi va där såg jag ut såhär:
 

Ja va så stor och tung så för att orka komma runt på en dag så fick jag låna en rullstol, haha. De va perfekt för alla flyttade på sig illa kvickt när vi kom och kollade väldigt konstigt på mig dom få gånger jag stod eller gick haha. Barnen hade full rull i magen i alla fall så det blir deras andra gång på Ullared och dom är inte ens ett år, haha.
 
Den gången köpte jag nästan bara saker till barnen så vi skulle va redo när dom ploppade ut. Nu ska jag shoppa lite till barnen och till mig själv och sen julklappar till nästan alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0