Rut Kärvegård

Vi har samma gener och samma namn, vi är tre tjejer, och den yngsta är snart den längsta. Länge fick jag höra att jag och den äldsta såg ut som syskon, men egentligen är hon min mamma.
Vi kan ha riktigt kul ibland men vi kan också bli riktigt osams alla tre. Men vi älskar varandra, jag älskar i alla fall er min kära mamma och min kära syster <3
 

Tänk att hon är bara 10 år min syster men snart längre än mamma och hon kommer garanterat bli längre än mig! Hennes pappa är ju nästan 2 meter lång så hon fick nog alla hans långa gener ;)


Kommentarer
Postat av: Barnens mormor

Och jag älskar er och jag vet att den yngsta älskar dig. :)

2014-09-20 @ 21:01:23
URL: http://klokegard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0