Helgen gick snabbt

Så var även denna helg förbi, snart i alla fall :)
Lite soffmys kvar bara sen är det snart måndag och en ny skolvecka, tur att den är kort ;)
 
I fredags åkte Jocke iväg på äventyr när barnen hade somnat så jag fick lite egentid här hemma, satt i soffan och slöglodde på tv sen gick jag och la mig. I lördags var det full rulle, först åkte jag och barnen in till stan en sväng och gick en promenad så dom fick sova, sen gick vi till folkets park med Jessica och lilla Svala för att kika rnt på kämparnas dag, de va lite hästar, lastbilar, polisbil och en ambulans och en massa folk. Inte så kul men för en god sak :)
Sen åkte vi till Kungsör, hade "möte" om Carros möhippa och sen gick jag och barnen en sväng så dom kunde sova igen och så kom Caro och Kenny ut och köpte varsin ballong till barnen innan vi gick hem till dom så jag kunde lämna barnen där. Dom har tjatat om att få vara barnvakt så nu fick dom nästan ett helt dygn tillsammans :D
 
 
 
 
Utebus i fredagas :)
 
 
Barnens förta marknadsballonger :D
 
 
Barnen lärde sig suga med sugrör i fredags, stora killarna :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0