Pigg och glad :D

Nu har det gått en vecka utan socker och jag är så mycket piggare! Va på gymmet igår och det kändes riktigt bra. Tränade armar, bröst och axlar och jag höll ett bra tempo och orkade hela passet. Imorgon ska jag köra ben och rumpa och på söndag blir det rygg och mage. Testar mig fram till ett bra schema som passar mig.
Dessutom blir det ju minus på vågen när man inte äter massa socker och skit och det är ju skönt ;)
 
Så vad är det då jag itne äter?
 
- Onödigt socker (det är svårt att låta bli allt socker om man inte ska bli fanatisk), alltså godis och läsk.
- Vitt bröd (nån gång ibland är okej)
- Pasta (även där är nån gång ibland okej, lasange med potatis är nog inte lika gott)
- Snacks, typ chips och sånt.
 
Sen rör jag mig ju så mycket jag kan, parker så lågt bort det går på parkeringen, tar en promenad med barnen istället för att låta dom sova i sängen, bra för både mig och dom. Har tenta på fredag så nu är det pluggg som gäller varje kväll men sen hoppas jag kunna cykla nån kväll i veckan :)
 
Heja heja!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Bra jobbat!!! 😀👍🏼

2015-04-14 @ 07:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0