2 kg

Herre gud, jag har gått ner 2 kg sen i måndags :D vilken superstart! 
 
I helgen ska vi iväg ch bo i husvang, en liten minisemester. Så det gäller att hålla tungan rätt i mun och inte äta en massa onyttigt skit, jag räknar ju fortfarande kalorier idag och på söndag, lördag har jag ätardag och får äta vad jag vill :)
Vi ska iväg till Malingsbo camping där min farmor har husvagn, så ska vi bo i svärars husvagn två nätter. På lördag ska vi iväg med halva Jockes släkt och fiska i en sjö som hans morfar har hyrt, det ska bli kul att träffa alla.
 
Men som sagt en helg borta, många frestelser så jag får tänka efter, kommer inte direkt släpa med mig vågen dit så får helt enkelt äta med måtta :) Det är ju bara middagen ikväll och frukost och lunch på söndag så det går nog bra. Sen ska jag gå mycket också, farmor sa att de fanns mycket blåbär där uppe så ska försöka plocka lite så vi har i frysen.
 
 
Lägger ut en bild på vår fina Grynet också, idag är det 1 år sen vi hämtade hem henne, älskade katt <3
Idag ska jag flytta ner hennes bebisar till nedervåningen, dom börjar röra sig allt mer och vill inte att dom ska ramla ner för trappen :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0