4 veckors kämpande

Ja okej egentligen är det ju på måndag det har gått 4 veckor men eftersom jag har så bra resultat nu och ska på kräftskiva och grejer i helgen så kommer dom nog inte va riktigt lika bra på måndag ;) så nästa vecka får jag kämpa lite extra :)
 
Vikten startade på 86.7 och ligger nu på 82.9 :D
Magen: från 113-107 cm
Rumpan: från 112-109 cm
Arm: Från 38-36.5 cm
Lår: Från 68-66 cm
 
Så måtten säger en hel del :D
Tog nya bilder idag också och man ser lite skillnad, framför allt känner jag skillnad. Magen är lite dallrigare och jag är piggare och tycker att jag mår bättre. Kanoners!
 
 
Känns helt sjukt att vågen visar så lite :D Om 4 veckor räknar jag med att det står nånting under 80 ;)
 
Från sidan och framifrån har jag tagit bilder och som sag lite skillnad är det :)


 
Jag har börjat jogga, två gånger har jag kört intervallpass. Såklart har jag laddar ner en app, den hjälper mig att gå från soffan till att kunna jogga 5km på 8 veckor. Låter ju helt sjukt men vi får se om det går ;) den heter 5k i alla fall och har funkat bra. Det gick lättare igårkväll än första gången, kan bero på att jag joggade med barnvagn första gången :D
Sen ska jag köra en 30 dagarsplankutmaning med mina kära tvillingmammor, vi har en träningsgrupp för oss tillingmammor som fick tvillingar 2014 som hjälper, stöttar och tipsar varandra och i september kör vi plankan, den börjar på 20 sek (kan jag nog klara) och slutar på 5 minuter, suck! Men det ska i spännande, kanske man kan platta till magen lite :D
 
Nu ska jag fixa lite inför kvällens kräftskiva, sy lite på klänningen jag ska ha och göra degen till västerbottenpajen och packa lite :)


Kommentarer
Postat av: Vickan

Bra jobbat! 😀👍🏼 Vi ses ikväll 😁🍸🍹

2015-08-29 @ 08:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0