God morgon, god morgon hör fåglar sjunga glatt...

Typ lite så, haha. Solen lyser, barnen är glada och jag är pigg och utvilad.
Frukosten är intagen och nu leker barnen för fullt, idag har vi inga planer alls, tror jag ska prova att rita med barnen och se om dom gillar det eller om dom äter upp kritorna :P
 
Annars ska vi väl vara ute och leka, imorn ska det ju regna så man får passa på haha. Tänkte jag skulle köpa stövlar till barnen, testade dom på Ica igår, men dom va jättesmå i skaften :/ Fick på dom stl 23 men dom va jättestora i foten och ändå lite trånga i skaftet och stl 22 gick inte alls. Inte ens om man drog upp byxbenet så vi får leta vidare. Tips på bra och billiga gummistövar mottagas tacksamt :)
 
Barnen sover bara 1 gång om dagen nu och har gjort hela veckan och det funkar jättebra :D Dom somnar runt 11 och sover ca 1.5 timme, så nu får jag gå långa promenader när jag går ut med dom ;) Dom vaknar ofta när man stannar haha.
 
 
Igår när vi va och handlade satt barnen såhär :D Jag har frågat om dom inte kan ta in syskonvagnar men det händer inte så mycket så då får man vara kreativ :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Intersport har bra och billiga dom är breda i skaften också👍

2015-08-26 @ 09:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0