Hej då helgen

Ja då va de här helgen i princip slut. Det har varit en varm och solig helg md full fart som vanligt :)
Igår va vi hem till svärmor, barnen lekte, jag red och Jocke åkte runt med fyrhjulingen och lekte, eller ja han hämtade massa trädgrenar och grejer i hagen :)
 
 
 
Jag lånade svärmors vita springare och tog några varv i hagen, så jävla underbart! Men shit vad jag har räningsvärk idag, hon är ju fin och snäll men ger ingenting gratis, ska hon jobba så ska fan den som sitter på jobba också :D
 
Myste lite med dom andra två hästarna också, saknar att rida Gullan :( Hade jag haft tid och bott närmare så hade jag tagit tag i hennes inridning. Jag är säker på att hon skulle kunna bli en toppenridhäst. Hon är så positiv, alltid öronen fram och man märker att hon vill, hon vet inte riktigt vad hon vill men hon vill! Hon söker sig nedåt och när hon väl förstår så är hon så himla fin!
 
 
Gamla bilder men ändå, så galet fin!
 
Ja i alla fall, idag har vi inte gjort mycket alls, va i Strömsholm en sväng och åt mjukglass och klappa på fina hästar, blev ju inte direkt mindre ridsugen av att gå runt där och se alla fina hästar :P
Nu sitter jar här helt ensam, barnen sover och Jocke har åkt iväg för att sova borta så dom slipper åka astidigt till jobbet imorn, förhoppningsvis hinner dom klart så pass långt att han kan komma hem imorn :/
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0