Saknar!

Idag va jag på gymmet, det va skönt. Jag gillar att vara på gymmet, jag gillar att träna och känna musklerna arbeta, jag gillar känslan av total utmattning efteråt. Jag gillar inte träningsvärken haha, den kommer som et brev på posten och är iof ett tecken på att man har gjort nåt ;)
Jag har tyvärr sagt upp gymkortet, för även om jag gillar att gymma så finns det nåt annat som jag vill få tid till och det är hästarna, jag gillar inte hästar, eller att vara i stallet, nej jag älskar det. Verkligen älskar! Det känns som en stor bit som fattas i mitt liv, jag vill hitta en häst jag kan pyssla om 1-2 dagar i veckan, rida ut i skogen, mysa, kanske hoppa lite, ta nåt pass i paddocken, mocka, rykta, mysa! 
 
Det kanske är svårt att förstå för nån som inte har det intresset, men det är egentligen som vilket intresse som helst, nåt man brinner för, oavsett om det är bilar, fotboll, katter eller vad som helst. Man saknar det otroligt mycket när man inte har det. Ett tag åkte jag till stallet varje dag, jag hade min häst (foderhäst) som jag kunde mysa med och rida varje dag. Just nu har jag ingen och jag saknar det så fruktansvärt mycket!
 
 
 
 
Så saknade alla hästar och livet i stallet och allt runtomkring <3


Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Fina bilder!

2015-08-12 @ 13:02:39
URL: http://allamarsvin.blogg.se/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så fina bilder :D

2015-08-12 @ 16:54:59
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0