Seg

Jag känner mig seg, farmor är här så jag kan plugga men första 1,5 timmen låg jag bara i sängen och slöglodde på gossip girl. Har ingen ork i kroppen. Nu har jag pluggat lite och jag känner mig rätt säker inför tentan, behöver pugga mer men jag tror faktiskt jag kommer klara den :)
 
Jag ska plugga lite till sen tror jag att jag ska vila lite till innan det är dags för lunch och sen försöka plugga igen. Barnen är snoriga och karln har haft feber och ja jag är väl inte helt frisk även om jag inte vill erkänna det. Är snorig och har typ en vagel eller nåt på ögonlocken, det gör ont! Har sovit dålit i två nätter också så det kan ju bero på det, segheten och ingen ork alltså. Känner inte för att bli sjuk och hoppas det vänder så jjag mår bättre snart! Kanske sover bättre inatt, sömn är ju bästa medicinen.
 
 
Några som har energi är i alla fall dom här två, herre gud! lite snor saktar inte ner dom inte, nej nej full fart och det går fortare och fortare!
 
Kom på mer som kanske drar ner mig lite, eller kanske det är troligtvis en stor orsak det är en del som ligger och gror i huvudet hela tiden. Dels tentan på fredag, jag måste klara den! Annars går troligtvis hela termin 6 åt helvete men känn ingen press, typ. Sen är framtiden oviss, blir ingen skola förrän vecka 47 så frågan är om det blir jobb och inskolning på dagis nästa vecka eller mammaledig och inskolning vecka 46. Ekonomin skulle mp bäst av det första men det skulle va rätt skönt med det sista. Kanske kan få lite vikariejobb då och då och sen va mammaledig resten :) Ja vi får se helt enkelt. Ringer inte jobbet idag så ringer jag dom imorrn och hör hur dom tänker och om det finns nå jobb till mig.
 
Sen är det lite annat men det är för privat för bloggen så det får ni inte veta :) 
Nej nu ska jag svara på en fråga till sen ska jag krypa ner under täcket en liten stund innan det är dags för lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0