Envist jävla kilo!

Vägde mig imorse och nej jag ligger fortfarande på 85, ska ju ner till 84 för att nå mitt mål och på tisdag har det gått en månad sen jag började så ja, jag har några dar på mig. Sen vet jag ju också att man inte ska haka upp sig på vågen men vikten ska ner så är det bara. Har ju även tagit mina mtt runt mage, lår och så där så det kommer också mätas på tisdag och så ska jag ta lite nya kort på mig själv, det är ju med korten man verkligen ser skillnaden, n har jag ju tagit det lungt den här månaden och mest fokuserat på maten det är nu sista veckan typ som jag verkligen gått in för det och tränat och promenerat. Idag blir det en promenad på förmiddan och så träning på eftermiddan, så hoppas jag det händer nåt snart.
 
På måndag ska jag i alla fall äntligen köpa ett gymkort, så jävla skönt ska det bli! Ska nog börj amed att ta det lungt, lätta vikter för att aktivera muklerna och sen kan jag börja öka och köra tungt, eller ja å tungt blir det inte eftersom jag inte är så stark men tungt för mig ;)
 
Nej nu ska jag fixa frulle till mig och barnen, tror det blir gröt till oss alla tre med hemmagjord fruktpure i ;) Inge tillsatt socker, bara ren frukt!
 
 
Det här vill jag ha! Jag hoppas verkligen jag når mitt mål så jag kan få köpa mig nånting, sen vad det blir det får vi se :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0