Mina charmtroll

Även fast ni är i en villbarasittaimammasknäannarsgnällervi-fas så älskar jag er! Ni är riktiga små charmtroll som för det mesta är glada.
 
Ni är så kramiga och mysiga och jag känner mig så otroligt lyckligt lottad som fick så underbara barn som er. Folk frågar ofta hur jag klarar av det, hur jag får vardagen att fungera med två små barn, ja jag kan ju säga att jag gör nog exakt som er med ett barn fast dubbelt så många gånger ;) Jag matar när dom är hungriga, byter blöja när det behövs, kramas när dom vill det, låter dom sova när dom är trötta och leker med dom mest hela tiden. Enda skillnaden är väl att jag som sagt gör allt dubbelt så många gånger, byter dubbelt med blöjor, går upp och ner för trappen dubbelt så många gånger, går ut till bilen och vagnen minst två gånger osv..
 
Jag har sagt det många gånger, jag har haft tur. Eller vi har haft tur. Barnen är så otrligt lugna och snälla, även om dom kan vara sjukt jobbiga ibland så är dom verkligen helt underbara och som sagt oftast glada.
Sen är dom ju så galet söta så man kan inte annat än smälta och glömma allt det jobbiga när dom tittar på en och ler :D
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0