MOM = WOW

Ibland kommer såna dagar när man känner sig som världens bästa mamma och kvinna, ni vet en sån där som man suckar åt och tänker "hur orkar hon?"
 
Idag har jag hunnit: Ätit frukost med barnen, plockt ur diskmaskinen, gjort köttbullar, tränat på gymmet och handlat. Supermom! Typ lite så känns det :D
Just nu sitter jag i sängen och ska alldeles snart börja plugga, farmor är nere och leker med barnen, eller just nu tror jag hon plocka i diskmaskinen. Det är tur att vi har henne!
 
Som sagt plugga va det ja, suck! Sen ner och käka lunch och sen plugga lite till. Hoppas regnet håller sig borta också så vi kan ta en promenad sen när barnen ska sova..
 
 
 
Jag och min farmor för ja typ 26 år sen :D
 


Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mums!

2015-05-21 @ 15:03:07
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Jenny

Haha, vilken skön frilla! :D

2015-05-22 @ 15:11:04
URL: http://borninjanuari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0