Tack för sovmorgonen

Lukas håller på att få två nya tänder, han får ju alltid tänderna två och två haha. Första tänderna märktes knappt, nästa par va det lite gnälligare men igår hade han feber och allt va jobbigt. Idag är han dock pigg och glad :D
Jag också för den delen, fick nämligen sova till 07 :D Vaknade till och med av mig självt och strax efter hörde jag hur grabbarna snackade skit inne i deras rum.
 
Nu leker barnen för fullt och jag sitter och dricker en kopp the och tittar på tv :) Mysmorgon <3
Ingen skola idag så jag ska bara mysa och leka med barnen hela dagen, om nån timme är det dags för mellis och sen ska vi ut och gå en sväng så barnen får sova. Sen blir det utelek i det fina vädret och så ska vi åka och handla lite :)
 
Gåträna ska vi göra också, det gör vi varje dag. Snart så går dom bara dom tuffar till sig lite och inser att det inte är så farligt :D Stå kan dom ju jättebra men sen är det lite läskigt att lyfta foten för att gå. Men det kommer, vi övar vidare :)
 
 
Två glada barn vid frukosten imorse :D Leverpastejmacka det är mumsmums!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0