En paus från livet

Känner att jag behöver en paus från livet. Min inre själ och and har fått sig en rejäl käftsmäll! Det är så personligt att jag inte tänker gå in på detlajer, kan bara säga att jag mår psykiskt dåligt just nu. Jag är trött och irriterad hela tiden, har noll energi och känner mest för att gosa ner mig under täcker och sova någr dagar.
Så imorgon åker jag och min älskade karl iväg på äventyr, bara vi två. Vi ska umgås och ha kul sen ska vi sova ut på söndag innan vi hämtar hem barnen, när dom är hemma ska jag bara bry mig om dom och leka och gosa massor! Så nu ska jag stänga ner datorn, lägg undan mobilen och försöka vara här och nu och stänga av tankarna.
 
 
 
Hösten är fin i alla fall, mysig och fin. Nu börjar det bli kallt och vi eldar för fullt här hemma. Dessutom har jag fått jobb :D ska gå intro på hemtjänsten i Himmeta, det är ju perfekt!
 


Kommentarer
Postat av: Carro

❤️❤️❤️

2015-10-09 @ 21:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0